måndag, januari 23, 2006

Gaddning!

Gårdagen var väldigt trevlig. Hämtade Swartz på kvällen varpå vi for till gymmet och slet som djur. Vi var sååå duktiga på crosstrainern! Hem till Swartz, duscha, krypa upp i soffan och kika på Såsom i himmelen med grönsaksstavar och dip till. Mysigt värre. Filmen var fruktansvärt bra. Helen Sjöholms röst går ju inte av för hackor och scenen där hon sjunger Gabriellas sång stod håren på armarna rätt ut av att man rös. Efter det plockade vi fram varsin digitalkamera och satt och lekte med ett bra tag. Många knasiga grimaser och tokmycket skratt!

Idag blev det till att kliva upp hyfsat tidigt. Lovade Swartz att följa med som moraliskt stöd när hon skulle gadda sig. Kom till Viking där en nervös Swartz väntade. Efter ifyllande av papper och att hon läst skötselråd var det bara för henne att strippa av sig och slå sig ner framför Nypa. Numera har hon en jätteläcker tatuering av sitt stjärntecken (stenbocken) på vänstra skuldran.

Läcker, eller hur?! Det är ju nästan så jag blir lite sugen jag med.

1 Comments:

Blogger L said...

woooaaaahhh!! Det är min min min! =)

23/1/06 19:49  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se