söndag, januari 22, 2006

En kväll i komedins tecken

Igår for jag till Kriz på kvällen (Sofies pojkvän/ex/kk, har inte riktigt listat ut vad man blir i ett öppet förhållande) och höll honom sällskap eftersom Sofie var iväg i Norrköping och skakade sina lurviga med nån kille. Plockade upp ett par kebabtallrikar på vägen och sen kikade vi på Old School och White Chicks. Kanonroliga filmer =)

Igår var det förresten exakt en månad tills jag lämnar kylan i Sverige och far till varmare breddgrader. Berättade för Mona på msn att jag ska iväg. Hon blev jätteorolig och fick mig att lova att inte hitta på en massa dumheter. Rätt kul faktiskt. Swartz är också lite orolig. Men jag känner mig inte så orolig. Inte nu iallafall. När jag köpte biljetten undrade jag vad fan jag håller på med och dagen innan jag ska åka kan jag garantera att jag håller på att gå upp i atomer. Men för ögonblicket känner jag mig rätt confident vilket är underbart skönt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

du får akta dig för hajar, sjörövare, tjuvar, tsunamis, jordbävningar och andra stormar :p ...men jag hoppas att du kommer ha superkul.ett litet tips från mig är att du köper en solkräm med hög faktor..själv lydde jag inte det rådet och det gick ganska illa.

22/1/06 17:44  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se