onsdag, januari 18, 2006

Bloggmissbrukare

För att undvika att tänka på min beslutsångest underhåller jag mig med att vara bloggmissbrukare. Missbrukar dock inte min egen blogg (eller det kanske jag iofs gör, men inte lika mkt) utan andra människors. För närvarande är jag lite uppslukad av denna:
http://krossathjarta.blogspot.com/
Han blev dumpad av sin flickvän sedan 3½ år för tre dagar sedan. Och i den där bloggen beskriver han stund för stund hur han försöker ta sig igenom smärtan.

Försöker just övertala Tan att skaffa en blogg:
Lilith säger:
seså...skaffa en liten blogg nu...du kan ju iaf prova *ler snällt*
Tan säger:
i så fall ska jag bygga en själv, annars är det inte roligt

Går inget vidare kan jag ju avslöja :P

Har förresten lite mysiga biverkningar av sprutorna jag tog idag. Höger armen är avdomnad, vilket den var sist med. Den händer, ser lite ut som jag haft hjärnblödning fast inte i ansiktet då. Sen glider skärmen lite hit och dit samt att saker och ting blir förvrängda och glider på sniskan. Väldigt mysko.

1 Comments:

Blogger L said...

hehehe! tänk om man var där o såg din arm. då skulle jag skratta så att jag grät! kram på dig gullet

19/1/06 00:45  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se