fredag, september 18, 2009

Våga dra ut spisen?

Förstår inte att folk inte skäms. Håller på att flytta in så smått i nya lägenheten. Stora lasset går på söndag, men har kört dit ett gäng kartonger och en massa lösa grejer som är svårt att ha i flyttbilen. Tänkte börja packa upp, men insåg att jag måste städa överallt först. Visst, jag förstår att folk kanske är lite lata. Själv är jag minutiöst petig när jag flyttstädar för jag tycker det är respektlöst att inte vara det. Men seriöst - är det rimligt med matrester i kylen, en ugn ingrodd med matrester and what not som inte går att identifiera, brun sörja som runnit längs utsidan av toalettstolen et cetera? Har inte ens vågat dra ut spisen och kolla än.

Ska ringa hyresvärden idag angående detta och ett par andra saker. Suck. Sitter här och äter yoghurt och musli ur en kattmatskål för det är det enda jag har kvar här. Är redan trött på denna flytt. Tappade luften när jag var tvungen att börja desinficera kylen innan jag kunde ställa in grejer där. Oh, well, skönt ändå att ha fått tag på en lägenhet så jag ska inte klaga.
Nu ska jag packa ihop mina grejer och åka till skolan snart.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger MissPain said...

mååååste kma å hälsa på snart
<3

18/9/09 11:59  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se