tisdag, september 15, 2009

Fickparkering

Uppsatsen lämnades in i måndags efter många om och men. Satt åtta timmar i en bibliotekskällare i lördags och skrev samt hela måndagen. Kände mig smått hög på stressframkallade adrenalinet framåt slutet.^^ Efteråt gick jag på bio med Pia, vi såg Almodóvars Brustna omfamningar. Väldigt bra!

Idag har jag packat och fixat i lägenheten samt hämtat ut nycklar till den nya. Tove kom hit efter jobbet och så körde vi ett första lass med kartonger och ömtåliga saker. Efteråt åkte vi och plockade upp indisk mat. Tove fickparkerade utanför:

Vidarebefordrade denna bild till Magnus som fick ett par syrliga kommentarer av Tove angående sin fickparkering i Hamburg. Så nu har han ett vapen ifall det händer igen.^^
Åkte hem till mig och åt maten framför Fame. Sedan tillbringade vi kvällen med att bara prata, länge sedan vi gjorde det nu! Väldigt trevlig dag! Imorgon blir det full rulle, så ska nog ta och knyta mig hyfsat snart. Sov gott allesamman!

Etiketter:

Bloggtoppen.se