torsdag, september 10, 2009

Kartongpyramider

Nu är det verkligen slutspurt som gäller för uppsatsen. Måndag är deadline. Kanske hinner vi, kanske inte. Men i vilket fall så har vi kämpat jäkligt duktigt oavsett outcome. Satt även idag efter ett långt seminarium och skrev hela eftermiddagen. Det märks att stressen börjar ta ut sin rätt. Energin är på upprinnelsen och stämningen är inte längre lika munter när vi sitter och skriver. Stressen hänger över oss likt regntunga moln.
På måndag slipper vi i alla fall uppsatsstressen en stund fram över. I alla fall tills det är dags för opponeringarna. Men på tisdag får jag ut nycklarna till nya lägenheten och ska börja flytta. I hallen har jag två kartonghögar som närmar sig takhöjd. Men snart ska jag reclaima mitt liv! Och min sömn!^^

Etiketter:

Bloggtoppen.se