tisdag, september 08, 2009

Radiotjänst

Just det, fick besök av Radiotjänst igår och blev så tagen på sängen att jag åkte dit. Extrautgifter - woho!^^

Kunde av någon anledning inte sova alls i natt, låg och vred och vända på mig till fyra imorse och sedan drömde jag mardrömmar när jag väl somnade. Nu är jag så trött att jag hade velat gråta, men det finns det ingen tid till. Istället ska jag så fort jag ätit upp min frukost bege mig till KTB för att sätta mig och skriva på inlämningsuppgiften som ska in idag. Har bara fram tills tio på mig, för då ska vi sitta med c-uppsatsen resten av dagen. Bit ihop. Examen och New York är mitt mantra. Tänker i alla fall plocka upp en latte på Espresso house på vägen till biblioteket.

Sitter och lyssnar på ett par av låtarna Fedja skickade igår när jag jag sa att jag behövde lite nytt att lyssna på. Bland annat denna nedanstående. Måste dock erkänna att han överraskade mig när han skickade först en Panic at the disco-låt och sedan en av Guns n' Roses. fick jag neka eftersom jag redan hade den, men ändå lite roligt att man kan ha en så tydlig föreställning om vad en människa lyssnar på och att de sedan överraskar en. Samma känsla som när Tove och jag fastnade i en diskussion angående Stratovarius, Sonata Arctica och Masterplan i hennes bil, det stämde inte alls med den bild jag hade av hennes musiksmak.

Etiketter: , ,

Bloggtoppen.se