lördag, september 05, 2009

Ro i kroppen

Har hittills haft en jättebehaglig dag. Tog det lugnt imorse, åt frukost i godan ro, plockade lite här hemma, tittade på SYTYCD-reprisen. Begav mig sedan in till stan där jag mötte upp Sofie och testade på Streetdance (visade sig att jazz-klassen var för ungdomar^^). Även om vi var väldigt lost så var det vansinnigt roligt! Därefter åt vi indiskt på ett av mina favoritställen innan vi begav oss iväg på en promenad och pratade om allt mellan himmel och jord.

Nu är jag tillbaka hemma, har packat tre flyttkartonger och slängt två kassar med grejer hittills idag, men det syns inte ens. Verkar som jag har ett övermått av prylar, men rensningen fortgår. Tycker bara det är lite frustrerande att leva bland flyttkartonger, gillar när det är ordning omkring mig. Ska nog släpa ut ett par av dem i förrådet så jag slipper se dem.
Dagen lär inte heller bli sämre, för när jag tröttnat på att packa här hemma ska jag göra mig iordning och bege mig mot Falken för en massa salsa. Livet är rätt härligt ibland!


Gratulationer till Philip som idag har förlovat sig med sin Emelie! Lycka till!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Phille said...

Tack så jättemycket, vännen =)

Var hittade du ringarna nånstans?

5/9/09 21:24  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se