fredag, maj 29, 2009

Jag kom hem i tisdags efter en fantastisk tid i Italien. Är kär i ytterligare ett land. What a surprise.^^ Tänkte skriva ett inlägg om resan, men vill ha bilderna och Tove har dem på sin kamera. Sedan jag kom hem har jag mest frusit och haft tentaångest. Tenta nästa fredag.
Igår var jag på Henriksberg och dansade. Trevligt som alltid, men lite extra trevligt eftersom ett gäng av instruktörerna till helgens bachatafestival kom. Jag fick även chansen att dansa med den här tjommen:

Jag vet att fokus lätt hamnar på henne (hon är en av de vackraste kvinnor jag sett IRL), men han är grymt duktig om än inte lika snygg.^^ Väldigt rolig dans, han var väldigt busig och uppfinningsrik i sin dans.

Idag har jag suttit på balkongen och läst. Det är väldigt svårt att hålla koncentrationsförmågan uppe för det känns som om huvudet redan tagit sommarlov. Skönt att njuta av solskenet i alla fall. Ikväll blir det en AW med Sofie. Men först lite mer av The Welfare State Reader i solen. Suck.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Deja said...

jag väntar på ett helt album på FB :D

30/5/09 23:14  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se