fredag, maj 15, 2009

Daniel who?

Nu har sms-funktionen på min mobil slutat funka igen. Fick en otrevlig sak på linjen på tele2:s kundtjänstchatt. Hon kom med diverse förslag som tyvärr inte fungerade. Så till slut sa hon att jag skulle prova sim-kortet i en annan mobil i minst 4 timmar för att se om det fungerar då. Rotar fram min apgamla Samsung eftersom Philip fortfarande har min förra. Laddar den och stoppar i sim-kortet. Funkar inte bättre där. Följaktligen är det inte telefonens fel utan något som har med tele2 att göra.
För skojs skull gick jag in i inkorgen och läste gamla sms. De översta i inkorgen är från en Daniel och är skickade i slutet av juni -06. Känner, vad jag vet, ingen Daniel utöver Philips, men han skriver i alla fall följande:
- Hey baby :) Jag sitter och ser på "resident evil 2" med en vän:) Tänker på dig min sötnos :) Önskar du va på väg hit istället:) *puss på munnen*
- Hej min sötnöt :) jag sitter nu ensam igen... Saknar dig :( De regnar ute här, och e jätte tråkigt utan dig. Miss you baby! *pussar och håller om länge och snjuter av din närhet och blir helt varm när du rör vid mig*
- Hey baby *saknar dig massor* Nu har jag diskat klart allt och städat. Så de ser jätte fint ut här nu. Har inte hört nått från dig :( Så jag antar att du tröttnat på mig...
Häremellan har jag tydligen svarat Daniel som jag inte känner, för strax efter skriver han:
- Förbannade Msn... Men i alla fall, jag har gått hela dagen och oroat mig för att du tröttnat på mig eller tyckt jag skickar för många sms. Men jag tycker om dig Sarah. Jag gillar dig jätte mycke. Konstigt nog :)
Googlade numret, men det finns inte. Nyfiken som jag är håller detta ju på att driva mig till vansinne. Jag undrar vem denna Daniel som jag inte känner är.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Deja said...

Du har fan inte berättat om nån daniel hm hm hm

16/5/09 20:58  
Blogger Lilith said...

Haha, men jag har ju inte haft ihop det med någon Daniel så det har ju inte funnits något att berätta!^^

18/5/09 10:56  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se