måndag, maj 18, 2009

Höjden av lathet?

Skulle möta en vän på stan idag vid 17, men när jag kom in till stan efter besök på min gamla praktikplats var klockan strax innan 16 och det kändes rätt meningslöst att åka hem emellan. Jag strosade runt i affärerna en sväng, men tröttnade ganska snabbt. Insåg att jag ville uppsöka damernas, men hade inga mynt till nordstans äckliga offentliga nedkladdade snusktoaletter. Orkade inte ta ut en hundring för att sedan växla hela den till femmor. Så jag gjorde det enda rationella, jag gick upp till Droppen och lämnade lite blod för att kunna använda deras toalett. 4,5 dl blod i utbyte mot ett toalettbesök - helt rimligt!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger MissPain said...

du är för söt :')

jag saknar dig!

21/5/09 17:30  
Blogger Lilith said...

Haha, tack så mkt.:P
Miss you too!

29/5/09 15:06  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se