tisdag, april 07, 2009

Svansvakt

Hade en väldigt trevlig födelsedag igår. De av er som känner mig vet att födelsedagen är långt ifrån min favoritdag på året. Men jag överlevde även denna och många var det som förgyllde den med samtal, sms och facebook-meddelanden. Hade tänkt slippa träffa någon IRL, men Andrea hade bestämt sig för något annat och förgyllde min dag mest av alla. Hon lurade med mig till Le pain francais där hon bjöd på smörgås och varm choklad. Väldigt trevligt! Dessutom hade hon köpt mig en ljusstake som jag la märke till när Linda fick på sin fest eftersom den var så fin. Hon är uppmärksam, den där Andrea!


Har även haft en trivsam dag idag trots alldeles för lite sömn. Jobbade på min favoritavdelning, handlade på vägen hem, fick upp gardinen jag köpte för några veckor sedan, dammsög, bakade scones och fixade. Sedan dök Anna och Niclas upp med svansarna som jag ska vara kattvakt åt i en vecka. Decibel har vågat sig fram, men Tjabo gömmer sig fortfarande under sängen. Blir trevligt att ha katter igen.

För närvarande sitter Andrea och jag och har ett videosamtal samtidigt som vi spelar det fantastiskt meningslösa spelet Bejeweled. Efter ett tag blir man smått hjärntvättad.

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Deja said...

jag kommer på besök när du har slutat vara svansvakt :)

9/4/09 15:09  
Blogger D-C said...

Mys, då kanske du klarar av nästa också? :)

11/4/09 00:52  
Blogger Lilith said...

Deja: Det låter kanon!;)

David: Förhoppningsvis :P

13/4/09 00:09  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se