tisdag, april 07, 2009

Simon Baker

Jag förstår inte varför, men av någon anledning tycker jag den här karln är fruktansvärt snygg. Från början trodde jag det berodde på hans karaktär i The Mentalist som jag är förtjust i. Har en förmåga att tycka om knepiga karaktärer, är även väldigt förtjust i nörden/geniet i Criminal minds. Men häromdagen såg jag en film med Baker där hans karaktär inte alls var särskilt like-able. Ändå tyckte jag han var snygg. Men han är ju egentligen inte snygg! Så varför, trots den något feminina rösten, trots det fjuniga blonda håret och hans leende som jämt ser osäkert ut trots att avsikten antagligen är att det ska vara lite sexigt snett. Jag förstår inte.
Men nu måste jag bege mig till jobbet!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger D-C said...

Han tangerar gränsen till clown på just den där bilden, addera lite färgglatt smink och han blir anställd på Cirkus Skott, men annars diggar jag också hans utseende, han är fin.

11/4/09 00:53  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se