söndag, mars 22, 2009

Salsa i kvadrat

Har hittat en helt ny njutning i salsan på sistone. Både i onsdags, torsdags, igår och idag har varit helt fantastiska. Har precis kommit hem efter kvällens salsa och är helt hög på adrenalin. Gissa om jag ser fram emot kongressen i veckan?! Salsafest på onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Och workshops från 10-18 både lördag och söndag + min vanliga ladystylinglektion på torsdag. Det ska bli så skoj. Tänker skriva ett långt nördigt inlägg innan kongressen om förberedelser.

Men nu ska jag krypa ner i sängen med min nya guidebok som sällskap. Greklands öar here I come! I alla fall i fantasin.^^

Etiketter:

3 Comments:

Blogger D-C said...

du är e riktig nörd sarah, men det är härligt att du funnit ditt intresse :)

23/3/09 11:01  
Blogger Liindapiinda said...

Woho! Grekiska öar....vill du ha sällskap på färden ställer jag upp som frivillig, såtillvida ekonomin tillåter.

23/3/09 22:01  
Blogger Lilith said...

David: Det är jag definitivt!=)

Tindralinda: Haha, måste bara skaffa en egen ekonomi som tillåter det också.=)

23/3/09 22:42  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se