söndag, november 16, 2008

Mary Poppins

Var på Mary Poppins med Kit i fredags. Den var helt fantastisk! Kvinnan som spelade Mary Poppins hade en fantastisk röst som stundvis gav mig gåshud. Musikalen i sig var också väldigt bra, har aldrig sett varken den eller filmen. Gick därifrån och var alldeles uppfylld. Uppfylld av musiken och av välmåendet som följer efter att ha bevittnat något estetiskt vackert. Efteråt satte vi oss på Condecco och fikade. Kit var övertrött och det var första gången jag såg henne så flamsig. Det blev en väldigt trevlig och fnissig fika.

2 Comments:

Blogger Micha Hellberg said...

Ååh, lyckost! Jag vill också se den :O
Håller på att tjata hål i huvudet på pappa. Höhö ^^

Kolla min blogg :)
http://miichangotango.blogspot.com

16/11/08 20:46  
Anonymous Anonym said...

hejsan, nu har jag tittat in hos dig också :) fortfarande inte akitverat min spanska blogg, det fårn vänta lite, men jag skriver flitigare på dens venska nu. vi har fått en nytändning igen :) ha en bra dag.

17/11/08 08:36  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se