fredag, oktober 31, 2008

Tjejer på besök

Har haft ett par fantastiska dagar tillsammans med två av mina tjejer. Gårdagen tillbringades i stan med en av tjejerna, kikade efter Halloween-inspiration på Buttericks och lunchade sedan på Fröken Ohlson innan vi gick hem till mig och hälsade på pälsbollar.
Idag kom en av tjejerna hem till mig. Vi lagade mat, snackade, kollade på film och åt godis.

Känner mig jätteinspirerad och har verkligen hittat min yrkesroll i det här sättet att jobba. Vilket inte var det lättaste till en början. Men nu trivs jag och inser hur utvecklande det är. Det är en rejäl utmaning, men ack så givande!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men, tar du med dem hem? För det är tjejer från skolan du pratar om eller? Kram

1/11/08 10:46  
Anonymous Anonym said...

Du anar inte hur fel den kommentaren såg ut Johanna =)

Grymt skönt och kul att höra att du hittat ett bra sätt som gör att du trivs med jobbet på skolan.

4/11/08 11:25  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se