lördag, oktober 25, 2008

Recharge-helg

Har hittills haft en precis så lugn och skön helg som jag behöver. Är helt slut efter veckan som blev rätt intensiv i många avseenden. Gårdagen tillbringade jag med Thai-Anna. Först hängde vi hemma hos mig, men Anna kom med det ypperliga förslaget att vi äntligen skulle ge oss ut och äta indiskt tillsammans. Sagt och gjort, vi gick på Annas indiska favoritrestaurang. Grymt god mat samt de godaste garlic naan jag någonsin ätit i något land. Sedan begav vi oss hem till henne och käkade mango och granatäpple med vaniljglass. Lyxig dag helt enkelt.

Idag har jag pysslat lite här hemma. Bytt hall-lampan som gick häromdagen, vikt lite tvätt, storhandlat, varit och tränat. Nu på kvällen lagade jag en god middag, tände ljus och satt och läste en grym bok samtidigt som jag förtärde maten. Senaste timmen har jag tillbringat med mamma i telefonen. Skulle egentligen gått ut med Andrea idag, men hon messade och ställde in. Får bli en annan gång. Gör inte så mycket, då kan jag fortsätta på det lugna temat som funkat så bra.^^

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger MissPain said...

14e november, en fredag kmr jag ner
till göteborg för å gå på nån mässa om yrken å sånt. ifall jag kunde stanna hos dig över helgen skulle de va mys? hör av dig.
puss

27/10/08 16:10  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se