fredag, augusti 22, 2008

Leverans av ny kisse

Igår träffade jag Thai-Anna för första gången sedan i våras. Härligt att se henne igen! Hon bjöd på en fantastisk frukost och sedan bildvisning som tog ett par timmar.^^ Trevligt var det!

På kvällen blev det Henriksberg, Andrea plockade upp mig på vägen dit. Ingen av oss var särskilt peppade på att gå, men tvingade oss. Det var inte till någon större nytta då både hon och jag var så trötta så vi knappt kunde stå på benen, än mindre dansa.

Om en liten stund kommer mamma och en uppfödare hit och lämnar min nya katt! Kommer bilder vid senare tillfälle.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger MissPain said...

åååh.. missen :'D <3!
skulle förresten vara asbra om jag fick bo hos dig under tiden jag praktiserar.. om jag nu hittar någon som vill ha mig (haha!)

saknar dig!

22/8/08 20:54  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se