fredag, augusti 01, 2008

Exotic

Tog en promenad hem från jobbet idag också. Men får så ont i anklarna, tror att mina 99 kronors-fynd inte är så ergonomiskt utformade. Sitter för närvarande på balkongen med mobiltelefonen på axeln och datorn i knät. Vi letar runt efter sällskap till Lillan. Jag jobbar så mycket och ska praktisera hela hösten. Hon har dessutom alltid bott med andra katter så jag har fått för mig att hon känner sig ensam. Lutar åt en exotic för närvarande. De katterna ser ut som perserkatter fast med kort päls. Får se vad som händer och sker, mamma sitter och pratar med sina kontakter i "branschen". Att börja prata katt med min mamma är ödesdigert. Hon kan prata i evigheter om det. Men det är ändå bra att ha någon kunnig i sin närhet att rådfråga när man ska införskaffa en katt.

Nu tar mitt laptopbatteri slut så det är nog dags att försöka avsluta samtalet och gå in och lägga sig. Jobbar hela helgen och mån-fre nästa vecka. Woho!^^

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se