onsdag, juli 30, 2008

Hur många liter svett?

Har hunnit avklara både det ena och det andra sedan jag skrev sist. Har varit i Tyskland en sväng för fantastisk salsakongress i Hamburg och allmänt turistande i Berlin. Vara sjuk och haft feberfrossa när det varit 30 grader ute. Undrar hur många liter jag svettades totalt under de dagarna. Städa ur gamla lägenheten med hjälp av Philip och lämnat in nycklarna efter många om och men. Och jobbat, vilket jag även ska göra resten av veckan. Har fått många jobbpass nu fram tills praktiken börjar vilket känns väldigt skönt, för sedan lär jag nog inte orka jobba extra särskilt mycket.

Just nu sitter jag på balkongen och lyssnar på Shayne Ward - Tell him. Slappnar av lite efter en promenad. Det är så svalt och skönt nu på kvällarna så att man nästan inte kan låta bli att gå ut.

Etiketter: ,

Bloggtoppen.se