torsdag, augusti 14, 2008

Fortfarande inga arbetstider

Jag och Fedja var ju på möte med praktikhandledaren igår. Det gick bra och återigen känner jag mig motiverad inför praktiken. Dock är jag lite frustrerad över att jag fortfarande inte vet vilka arbetstider jag kommer ha. Ska jobba en kväll i veckan, men de har inte bestämt vilken. Jag vet inte när jag ska varken börja eller sluta om dagarna. Detta är väldigt störande då jag inte kan boka in mig på några danslektioner. Inte så kul att betala en massa pengar för en kurs man sedan inte kan gå. Det finns sex olika danskurser jag skulle vilja gå i höst, men jag har bestämt mig för att jag ska klara mig på tre. Det blir nog lite för mycket annars. Dessutom är det mycket salsaevents på gång i höst. Fabian ska ha en intensivdag med salsa nästa lördag. Han ska även anordna Göteborgs salsa weekend. Dessutom är det ju kongress i Stockholm. Så pengarna och tiden lär gå åt ändå.^^ Är väldigt sugen på att börja dansa igen. Socialdans någon gång i veckan är lite för lite. Så idag ska jag åka direkt ifrån jobbet till salsan på Henriksberg. Slutar 21.30 i Mölndal och beger mig sedan direkt till Henriksberg.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://www.youtube.com/watch?v=m76Q8EH1fag&eurl=http://tripteaser.blogspot.com/

Memories ;)

16/8/08 00:15  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se