torsdag, juli 31, 2008

Kattvakt och auktion

Efter dagens jobbpass gick jag förbi Show-Anna på hemvägen för att hämta nycklar och ta en uppdateringsfika. Jag ska vara kattvakt åt henne nästa vecka och så var det en stund sedan vi träffades så det var jättetrevligt.

Sedan fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att promenera hem. Gav mig iväg i rask takt med bra musik i öronen. Promenerade i godan ro och njöt av musiken och den värmande solen när jag plötsligt känner en välbekant lukt. Vet ni att man kan känna lukten från en dykfirma på åtminstone 100 meters avstånd? Kunde inte låta bli att gå in och lyckades kliva rakt in i en aktion. De auktionerade ut saker galet billigt. Har inte dykt sedan förra sommaren på Koh Tao. Gissa om suget slog till.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gissar att suget slog till...
Vad vinner jag? ;)

/Anna Banana Pytt i Panna

31/7/08 23:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se