onsdag, juli 30, 2008

Hamburg salsafestival 2008

Det var helt fantastiskt. Magiskt rent av. Det var stort och vackert. Fantastiska dansare från hela världen. Bland annat Alex Da Silva som jag tycker är grym:

Golvet var snorhalt, musiken läskigt hög och de drog ut på showerna tills publiken höll på att vekna av dansabstinens. Men det spelade ingen roll för allt detta till trots så var det så spännande att bli uppbjuden och ena sekunden dansa med en ung kille från Stockholm och i nästa ögonblick en Carlton á Fresh Prince i Belair-typ från Brooklyn eller en slick fransman. Det lär garanterat bli fler besök på den kongressen!

Köpte även ett par nya dansskor, men de visar jag någon annan dag. De är väldigt, väldigt fina dock! Jag är förälskad. Tyvärr kan jag inte gå i dem eftersom jag självklart köpte ett par med högre klackar än de jag vanligtvis har på mig. But they're so pretty!

Lite bilder från salsaresan:

Gabriela, Jenny och jag

Jag matchar lakanen

Pojkarna poserar


Andreas och jag på dansgolvet

Den största discokula jag någonsin sett

Gabi poserar

Gabi, Adriana och jag

Gänget

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger D-C said...

Måste vara häftigt att ha ett sådant starkt intresse som du Sarah, en sådan stark passion.
Dans är underbart, något universiellt, även fast jag personligen kanske väljer bort just salsan.

30/7/08 22:32  
Blogger Lilith said...

Det är helt fantastiskt.=)
Blir det någon modern dans för dig i höst?

30/7/08 23:27  
Blogger D-C said...

Jag känner på mig att jag inte kommer fixa det med mina långa resvägar. Kommer bli upptagen 12 timmar per dag under veckorna då jag måste till Uddevalla och lär behöva vila upp mig på helgerna. Men jag shakar loss bäst jag kan och du med hoppas jag :)

31/7/08 00:41  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se