onsdag, juni 18, 2008

Jobba natt = gott om bloggtid

Jobbar natt så nu helt plötsligt finns det all tid i världen att blogga.^^ Har haft fullt upp med flytt och jobb på senaste tiden. Orken att sätta sig ner och blogga har inte riktigt infunnit sig.

Sedan senaste riktiga inlägget har jag hunnit:
- Lämna in tentan följt av spontant natthäng med Thai-Anna
- Ha mysig avslutning med klassisar i Slottskogen
- Jobba
- Flytta
- Göra två ikea-rundor
- Köra 146 mil med mammas bil (fråga mig inte hur det gick till för så långt är det inte mellan Gbg-Lkpg)
- Vara hemma i Lkpg
- Jobba ännu mer
- Varit i Kungälv på sommarhäng hos David
- Ätit middag med Show-Anna (som faktiskt kom ihåg det den här gången;)
- Montera ihop ett gäng möbler
- Packa upp exakt 30 kartonger
- Haft sushi- och vinkväll på balkongen med Ida
- Skada foten så att jag inte har kunnat dansa salsa på dryga 2 veckor (håller på att krypa ur skinnet)
- Till följd av detta tillbringat många väntande timmar på vårdcentral, rehab och röntgen, fick order att vila den bra och gå på kryckor, men kryckorna var slut på rehab (får de ens vara det?!)
- Besöka höstens praktikplats med Fedja, verkar jättespännande!
- Och lite annat smått och gott...

Ska försöka vara lite mer frekvent i mitt uppdaterande av bloggen framöver. Lär ju i alla fall ha tid att skriva fler inlägg i natt, slutar ju inte förrän om 7½ timme.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Sarah Carlsson said...

Haha, ja, hade en liten känsla av det med :P Man får väl ta och skriv något provocerande om pälsmössor eller polska städerskor som Blondinbella för att få folk att skriva nåt :P
Illa med foten förretsen, inget kul alls. Går ju inte ens att dansa kring stången på fredag då, attans!! ;)

18/6/08 23:54  
Blogger Lilith said...

Haha, ja det kanske är det som är knepet.
Ja, det är lite drygt. Men har jag tur får jag jobba på fredag så då gör det inget. Behöver få in lite cash så det vore välkommet.
Vad gör du för nåt när du inte bloggar eller håller på med hunden?

19/6/08 01:09  
Anonymous Anonym said...

What have you done with you fot???

/Wanda

19/6/08 09:45  
Blogger Sarah Carlsson said...

Tja förutom blogga och hunderiet (som tar myycket tid) så jobbar jag på som säljare & rekryteringskoordinator på ett företag som bara rekryterar säljare. Vi sitter i Gårda, Canonhuset, så jag antar att det är nära där du bor någonstanns, såg att du skrivit om Ullevi & Monster Jam. Annars är det väl att hitta p åkul saker med kompisarna, lite festande, gärna skidor och havet/landet. Själv förutom blogg & salsa? :P
Glá Midsommar förresten, blev det jobb?

19/6/08 22:50  
Blogger Lilith said...

Haha, ja det är onekligen nära där jag bor.^^
Förut blogg och salsa är det plugg och jobb som gäller. Och gärna lite vänner och resande.=)
Glad midsommar själv! Nej, blev inget jobb, så jag får ha trevligt istället för att tjäna in välbehövliga slantar. Jäkla skit.;)

20/6/08 10:53  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se