söndag, april 13, 2008

Första festhelgen på länge

En väldigt bra helg har det här varit. I fredags kom Sofie hit eftersom hon skulle på introduktion på nya jobbet igår. Hade inte planerat något utan tänkte väl bara en myskväll framför någon bra rulle. Men istället fick jag ett spontant sms från Andrea ur tidigare performance-gruppen. Hon undrade om vi skulle gå ut och ta ett glas vin så det gjorde vi. Ett glas vin blev en middag på Chez amis med flera tillhörande glas vin (och det äckligaste rödvinet jag någonsin har smakat, inkluderat gymnasiets hemmagjorda som de hade på nollningen) följt av Caipirinhas på Tranquilo. Väldigt trevligt!

Igår var det inflyttningsfest hos Jonathan. Sofie, Ida och jag drog dit efter att ha belamrat hela mina 18 kvadrat med tjejartiklar av alla de slag. Kanontrevlig fest med mängder av trevliga människor. Upptäckte Mintuu Black som var vansinnigt gott. Jonathans lägenhet var för övrigt väldigt snyggt inredd om man bortser från den självlysande väggen i orange han hade i köket, men den var inte självvald så han är ursäktad.^^

För övrigt är det inte okej att bita och DRA i tungpiercings när man fyllehånglar. Det gör ONT!

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vem var den piercingbitande? =)

13/4/08 12:17  
Blogger Lilith said...

Johanna: Rasmus hette han, men det är typ allt jag vet.^^

13/4/08 21:34  
Anonymous Anonym said...

24 år, kommer från göteborg, gillar att träna och spela tv-spel. Skulle jag fixa en dejt, eller hur var det? :)

20/4/08 19:07  
Anonymous Anonym said...

Det här är f.ö. andra gången du berömmer min inredning på den här bloggen, i två olika lägenheter. Jag måste vara grym!

20/4/08 19:13  
Blogger Lilith said...

Jonathan: Haha, du är hans personliga kontaktannonsör eller?
Jag trodde ju faktiskt inte på dig när du sa att det bara var du som inrett den förra, trodde att Frida hade ett smakfullt finger med i spelet. Men nu måste jag väl erkänna att du är grym.

24/4/08 10:38  
Blogger Jonathan said...

Bodde ju där ett halvår innan hon flyttade in, så...

29/4/08 10:57  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se