torsdag, mars 27, 2008

Starstruck

Gick till Oceanen igår efter salsalektionen (sista repetitionen inför uppträdandet idag, aaaaah!). Och jag är så glad att jag gjorde det. Flera av instruktörerna från kongressen var där - Manuel Mascarell & Sandra, Viviana & Ricardo och självklart Albert Torres himself. Det var helt fantastiskt att se alla dessa professionella dansare. Kvällens sista dans fick jag med Manuel Mascarell. Han håller en workshop som heter Salsa seduction, det märktes när man dansade med honom.^^ Efteråt var jag helt skakis och fnissig. Tove såg det och sa att jag alltid skulle minnas min första "kändisdans", hon mindes fortfarande sin.

Idag blir det uppträdande i Nordstan. Håll tummarna för att jag inte trillar.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger L said...

Hur gick det??

27/3/08 08:02  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se