fredag, mars 28, 2008

Did I trip, fall and break my nose?

Nope. Uppträdandet gick bra. Vi var osynkade, vi gjorde misstag, MEN vi gick ut på den där scenen inför allt folk (löningsfredag i Nordstan^^) och gjorde det. Det faktum att jag vågade mig upp där samt att jag inte trillade innebär att det kändes lyckat för mig. Sedan kändes det ju smått avskräckande att kliva upp på scenen efter framträdanden av dansare som dessa:

Kolla in deras fotarbete eller alla akrobatiska tricks efter 1:50, helt sanslöst! Colombiansk salsa är något jag aldrig kommer behärska.^^

Nu tappade jag tråden - det var i alla fall väldigt kul att stå på scenen. Och tack till vännerna i publiken, skönt med lite bekanta ansikten. Det går rykten om att det har fastnat på film. Jag kanske inte kommer vara lika positivt inställd efter att ha behövt kolla på det själv.^^

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra jobbat Sarah! =) Hoppas det dyker upp en film !
/Lars.

29/3/08 10:10  
Anonymous Anonym said...

ni var heeelt grymma! jag är sjukt impad!

30/3/08 13:17  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se