onsdag, april 16, 2008

Bajsbrunt och knallturkost

Okej, jag gillade den. Den är bautastor! Kokvrån är inte ens en vrå det är snudd på ett riktigt kök. Rummet är stort och har stora fönster. Jag gillade den skarpt. Med två undantag: Toasitsen och locket i bajsbrunt á 70-tal samt alla skåpsluckor i köket i knallturkost. Toasits är tydligen hyfsat billigt att köpa ny och skåpsluckorna borde man väl ändå kunna tigga till sig att få måla om??

Ska i alla fall tacka ja till erbjudandet och sedan får vi se om jag får den. Hoppashoppashoppashoppas!

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja men nu har du skrivit två inlägg om en lägenhet utan att skriva vart den ligger =)

16/4/08 20:27  
Anonymous Anonym said...

ah shit det låter ju helt grymt ju, men jag skulle ju inte måla om köksluckorna, jag har visserligen inte sett dom men dom låter ju asläckra!
Johanna: den ligger ett stenkast från där hon bor nu, mot mölndal till typ.
håller tummarna för dig, och att vi får två saker att fira med vår lunch på måndag!
kram

18/4/08 09:43  
Blogger Lilith said...

Johanna: Sorry, men nu vet du iaf.=)

Anna: Köksluckorna kanske hade funkat men jag vet inte. Toasitsen går iaf fetbort! Ja, vi får hoppas på det! Kicka nu ass i helgen!

18/4/08 13:08  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se