onsdag, april 25, 2007

"App app app!"

Salsan gick jättejättejättebra! 2½ timme blev det. Det var fullt med tjejer på den avancerade klassen, men Tove frågade mig och Markus om inte vi ville stanna och prova. Vi var sämst av alla, men vilken tillfredställelse det var att faktiskt klara turen i slutändan! En av de roliga sakerna med att gå på den avancerade klassen är att det är en sådan härlig jargong eftersom de har dansat ihop så länge. Efter ett groteskt försök hänvisade Tove oss till hörnet bakom en skärm där vi inte skulle synas. Vi skrattade gott. En stund senare gjorde Fabian fel varpå Markus sa "App app app, nu gjorde ni fel! Hörnet är därborta." Han fick applåder.^^

Salsa igen på fredag och söndag. Hittills 3½ timme den här veckan och fler blir det! Ska till simhallen med Johanna imorgon också. Nej, nu ska jag hoppa i säng och kolla på mitt inspelade Grey's Anatomy-avsnitt och sedan är det sängdags eftersom vi börjar så okristligt tidigt imorgon. Sov gott!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Deja said...

fan va du salsar tjejen :D snart är det dags för tävlingar :P det skulle faktiskt vara kul..att se dig danasa i en tävling alltså..själv håller jag mig undan :P . Nä nu svamlar jag för mkt, dags att sova. Ha det bra..*Kram*

26/4/07 00:08  
Blogger Lilith said...

Hahaha, tävlingar är knappast aktuellt. Är alldeles för kass. Dansar bara för nöjes skull.=)
Men det är trevligt när du svamlar här!

26/4/07 07:33  
Anonymous Anonym said...

Det har smugit sig in ett faktafel: "Vi var sämst av alla."
Skall vara: "Vi var oförskämt bra."

26/4/07 23:29  
Blogger Lilith said...

Haha, så du har snokat dig hit. Du kan nog ha rätt, vi var ruskigt bra!^^ Kommer du ihåg turen inför ikväll? Övat på vaggandet?:D

27/4/07 07:44  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se