fredag, januari 12, 2007

Gubbe

Har tidigare skrivit om min svaghet för Jeff Scott Soto. Tänkte upprepa mig.^^ Inte bara det att han är riktigt fräsch. Jag skulle minsann inte protestera om min framtida gubbe såg ut så här när han är 42 (och jag själv kommit upp i den respektabla åldern då man går under beteckningen tant). Sedan har han ju en röst som är magnifik! Klickar ni på bilderna får ni några exempel. Nobody said it was easy samt Journey-låten Who's crying now är smör i kubik, men satan vad bra han gör det. Stand up and shout är en gammal favorit som jag haft med tidigare, men den tål allt en genomlyssning till. Kul för honom att han fick giget som sångare i Journey då de har varit hans idoler länge. Synd för oss andra. Han är inte Journey. Han är Talisman, eller Soul Sirkus, eller bara Jeff Scott Soto.^^
Nobody said it was easy
Who's crying now
Stand up and shout

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

*visslar* vilken pingla^^

13/1/07 00:12  
Blogger Lilith said...

Invictus: He sure is ^^

13/1/07 00:21  
Anonymous Anonym said...

Nu skämms jag en hel del faktiskt :S

JSS relaterade saker på sidan och jag har inte ens kommenterat mig.:-( Detta är illa.

Underbara filmer. Fixa dig quick time så har jag några fler som du kan dreggla över :-). Jag har ett par liters försprång dock ;)

19/1/07 21:16  
Blogger Lilith said...

Philip: Det borde du allt.^^

Jo, måste fixa quicktime, men den här gamla äckelburken protesterar så fort man försöker hitta på nåt nytt. Så det får allt vänta. Liters försprång?:S

19/1/07 22:09  
Anonymous Anonym said...

Men tänk så mycket mumma du har att se fram emot när den snabba, snygga *äckelburken* börjar funka igen :)

Nej nu bär det iväg till hörnet i mitt rum, där jag kan skämmas en stund till^^

20/1/07 17:27  
Blogger Lilith said...

Philip: Den snabba, snygga äckelburken kommer inte börja funka igen. Den är stendöd. Riktigt störande!

21/1/07 23:25  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se