tisdag, januari 09, 2007

The alien is back

Okej, ni minns kanske natten när jag vaknade av alien-ljuden? Nu sitter jag upp och försöker läsa ekonomi, men blir distraherad av samma ljud. Tidigare har det bara varit när jag legat ner. Gör mig lite smånervös. Hostan är bättre, men andningen har blivit sämre och smärtan i revbenen som jag trodde var ett sönderhostat muskelfäste bara eskalerar. Har faktiskt tagit reda på vilken vårdcentral jag tillhör nu. Obehagskänslan inför läkarbesök infann sig så fort jag skrev ner telefonnumret. Löjligt, jag vet. Får se om jag lyckas ta mig i kragen och ringa imorgon. Det kanske är bättre imorgon.:D

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hi..I'm Daniel..italian boy..I want say that you are very nice girl with a beautiful eyes.
Hi!!
P.S. sorry for my terrible english..

9/1/07 00:32  
Blogger Lilith said...

Ciao Daniel. Benvenuti e mille grazie. Ho visitato il suo blog, pero no capisco molto. Scusa il mio cattivo italiano...:D

9/1/07 01:21  
Anonymous Anonym said...

Jag säger då det.. Italienska. Du upphör inte att förvåna^^
Smärtan runt revbenen lär inte vara ett sönderhostat revben nej och jag tycker att du gör rätt i att uppsöka läkare. I bästa fall är det en bakteriell infektion av något slag så att du kan få hjälp av en antibiotikakur, men oavsett vilket brukar det hjälpa bara att veta. Krya på dig och du vet vart du kan ringa om du vill prata! Har lärt mig att känna igen tecknen på anstormande hostanfall tidigt så jag ska nog hinna rycka bort örat från luren^^

9/1/07 09:41  
Blogger Lilith said...

Invictus: Jag tycker om språk, you knew that =)
Nej, varken sönderhostat revben eller muskelfäste. Men något mysko är det.
Men nu har jag ju fått en amatördiagnos - har antibiotika hemma så jag kan ju börja peta i mig det så fixar det sig.
Kidding, KIDDING!^^
Hostan har faktiskt förbättrats så pass att jag hinner förvarna nu.^^

9/1/07 12:29  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se