lördag, december 30, 2006

Alien?

Vaknade i natt av ett väldigt konstigt ljud. Ett väsande, bubblande, skrapande ljud. Höll andan och försökte höra var det kom ifrån. Under sängen? Tittar mig konfunderat omkring i mörkret. I sängen?? Börjar röra lite obekvämt på mig. Tills jag inser att ljudet kommer från...mig. Drar ett djupt andetag och det väser och skrapar och bubblar så man kan tro att en alien ska slita upp bröstkorgen på mig och hoppa ut i Stephen King-anda fast mer rumsrent. Började skratta åt mig själv vilket slutade i en hostattack som skrämde slag på mamma på andra sidan väggen.^^

Febern är äntligen borta, peppar peppar, men hostan vägrar ge med sig trots hostmedicin och vitaminer och gud vet vad.
Har i alla fall mest legat till sängs eller nedbäddad i soffan senaste dagarna så det har inte blivit så mycket bloggat.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, det är inte alltid man skrämmer slag på sig själv. :D
Krya på dig!

30/12/06 19:26  
Blogger Lilith said...

Hannah: Hehe, nej, det händer inte varje dag. Tack tack =)

30/12/06 19:50  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se