tisdag, december 05, 2006

Chokladask

Varför delar de ut det? Eller varför ger de en sådan till mig? Inte bra. Förr i världen när jag blev nere när något gått fel så kunde jag vunnit SM i tröstätning, gick upp 5 kg på nolltid. Nu för tiden tappar jag istället aptiten och äter inte ordentligt på flera dagar. När jag sedan börjar äta igen så återvänder aptiten tio-faldigt. Med aptiten kommer ett absurt sötsug som det är nästintill omöjligt att mostå. I fredags åt jag indiskt. Behöver jag säga att det var då aptiten återvände? Hade hittills lyckats motstå det sjuka sötsuget. Fram tills någon tryckte in en chokladask under näsan på mig. Jag är svag, svag, SVAG!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hav karaktär kvinna!
EN chokladbit, bara en..

/Banana - totalt karaktärslös :)

5/12/06 22:02  
Blogger Lilith said...

Banana: En chokladASK måste du väl ändå mena??^^

5/12/06 23:45  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se