måndag, december 04, 2006

"Tänkte bara ringa...

...för att höra om du ville komma hit på intervju imorgon". Precis innan jag skulle bege mig mot föreläsningen idag upptäckte jag att jag missat ett samtal när jag var i badrummet. Ett 031-nummer. Tog för givet att det var blodgivningscentralen som ringde upp. Det var det inte. Istället var det academic work som undrade om jag ville komma på anställningsintervju imorgon. Självklart ville jag det! Så nu ska jag stryka, plocka fram arbetsbetyg och se om jag kan få tag på ett par gamla referenser. Nervös? Ja. Glad? Absolut! Wish me luck!

2 Comments:

Blogger Deja said...

goooood luck...vad är det för jobb då?

4/12/06 20:28  
Blogger Lilith said...

Thanks=) Kassajobb för någon butikskedja som man inte fick veta namnet på. Får det antagligen inte, men hoppas kan man ju ^^

4/12/06 21:08  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se