torsdag, november 23, 2006

El cerro

Salsa gör mig på så otroligt bra humör. Trots att jag missade förra veckans klass fick jag beröm idag. Alltid kul! Börjar bli mycket nu dock. Lärde oss ett nytt steg idag. El cerro. Det är jätteläckert! Om man lyckas vill säga. Annars ser det ut som om killen försöker strypa tjejen bakifrån på ett väldigt konstnärligt och rytmiskt sätt.

Helgen ser ut att kunna bli väldigt trevlig. Imorgon kommer Deja, så det blir lunch och jul på Liseberg med henne för att sedan skynda iväg till Annas fest. Damen har gått och blivit 20 och det tål ju att firas.

På lördagen blir det kanske ytterligare Deja-tid, lite julpyntshopping och eventuellt en Dream Evil-spelning på Sticky (ska jag eller ska jag inte???).

Och söndagen. Då blir det en liten tur till skåne. Längtar redan tills starka armar omsluter mig.
Bloggtoppen.se