lördag, september 16, 2006

Hemma en sväng

Deja kom och hämtade mig på bussterminalen igår. Tog min groteskt tunga väska och vandrade bort till massageskolan där jag införskaffade en massageolja som inte klibbar som läsk. Har provat flera olika varianter av väldoftande oljor och allihop är klistriga och går åt som sjutton. Så till slut mailade jag massageskolan och frågade om man kunde få köpa sådan som vi använde under kursen. Det gick så bra och billig var den.

Sedan bar det av till Steve's för lunch. Pratade och kikade på bilder från Bosnien-resan. Skrattade ofta och mycket. Vi har ju inte träffats sedan Deja vinkade av mig vid bussen i Mostar. Så det fanns en del att ta igen. Jättekul! Hon ska förhoppningsvis ta sig ner till Göteborg och hälsa på hyfsat snart. =)

Lunchen med Deja följdes av fika med Karin, fortfarande på Steve's. Nostalgifaktorn var hög. Gick lite trögt i början, men efter en liten stund pratade vi i mun på varann. Skrattade och anförtrodde oss om saker som vi överanalyserar. Underbart! Vi följer lite samma tankemönster tror jag, så det är så skönt att prata med någon som förstår det. Saknat henne vansinnigt mycket!

1 Comments:

Blogger Lilith said...

Tycker om dig med gumman! Jättehärligt att ses. Är din mobil operatörslåst och isf hur länge?

17/9/06 23:41  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se