lördag, september 09, 2006

Seminarium

Igår var det så dags att kliva in i grupprummet och ha seminarium. Satt uppe till två på natten och läste. Vaknade och hade en prestationsångest utan dess like. Fram tills dess hade jag intalat mig att eftersom det var fler i gruppen som var förvirrade och inte riktigt hade koll på läget var det lugnt. Men sedan insåg jag att det spelar inte mig någon roll. JAG måste ju prestera bra. Något jag hade förträngt sedan gymnasiet. Hade ångest hela vägen till universitetet och var övertygad om att jag helt enkelt var för dum för universitets studier och nu skulle bevisa det. När vi väl satte igång rann det av mig och allt gick kanon. Hamnade i en jättebra grupp och Marie är guld som vanligt. Det var riktigt kul så vi satt till och med över tiden. Jag överlevde! =)
Bloggtoppen.se