torsdag, november 05, 2009

zSHARE video - -The.Vampire.Diaries.S01E01.Pilot.HDTV.XviD-FQM.flv

zSHARE video - -The.Vampire.Diaries.S01E01.Pilot.HDTV.XviD-FQM.flv
Märks det att jag egentligen borde skriva ett paper? Har inte bloggat på evigheter, men helt plötsligt vaknar suget. Tar mig för allt möjligt för att slippa tänka på det. Omotiverad som aldrig tidigare. Känns konstigt, men det löser sig. Ett av mina andra försök till att förtränga vad jag borde göra ledde till att jag just kollat klart på första avsnittet av The Vampire Diaries. Det tog kanske 10-15 minuter innan jag började gilla det. Och det kan definitivt inte mäta sig med True blood. Men i förhållande till vad jag borde göra är det mer än fullgod underhållning. Nu är frågan - ska jag ta tag i mitt paper och göra något vettigt....eller ska jag se ett avsnitt till av den här serien?^^
Bloggtoppen.se