tisdag, juni 24, 2008

Barstolar

Letar barstolar till bordet jag köpt. Lättare sagt än gjort visade det sig. Antingen är de för fula, för dyra, för höga, för låga etc.
Var från början inställd på dessa från Ikea (Henriksdal).
Jag gillar modellen. Men det visade sig dock att den var bajsbrun i verkligheten. Inte hett. Om man tar den lägre sitthöjden finns den självklart i svart, men då kommer man ju sitta så lågt att man kan skjuta in maten i munnen direkt från tallriken.

Så nu sitter jag och kikar på denna från Bratells (Geneve). Det står att sitsen är i mörkbrunt, så med min tur kommer denna också vara bajsbrun.

Jag är i alla fall kär i och nöjd med min nya bokhylla. I love!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din bokhylla ser förskräckligt liten ut. =P

24/6/08 17:21  
Blogger Lilith said...

Lak: Yes, den är jätteliten, men det får plats hyfsat mycket böcker ändå. Dock har jag 3 kartonger med böcker i förrådet.^^ I den här står bara kurslitteratur och olästa böcker.:D

24/6/08 19:56  
Blogger Micke said...

Lite skillnad mot min bokhylla som tar upp en hel vägg. Men så är jag ju en bokälskare...

24/6/08 20:40  
Blogger Lilith said...

Det är jag också, men jag har mina utlästa böcker i kartonger i förrådet. Målet är dock att ha ett kombinerat bibliotek/kontor i framtiden. Där väggarna är täckta från golv till tak med böcker och man måste ha en sådan där söt stege för att komma åt alla böcker.=)

26/6/08 11:59  
Blogger Micke said...

Min syster har samma mål, men jag kommer nog aldrig få en tillräckligt stor samling för ett bibliotek. Jag har som policy att ha läst alla böcker i mina hyllor, så det begränsar ju mängden lite grann.

26/6/08 21:29  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se