lördag, maj 05, 2007

Muy caliente!

Idag var jag ju i Borås och provade dansskor. Fastnade för denna:

De hade dock bara med den i storlek 37 som visade sig vara 1 cm för lång för min fot. Så jag ska beställa 36. Provade andra modeller också. I dansskor har jag tydligen storlek 35-36. Vanligtvis har jag 38, har nog till och med något par i 39. Har inte haft 35 sedan mellanstadiet tror jag. 6,5 cm klack. Ska bli spännande att lära sig dansa i högklackat i dessa. Speciellt som jag sällan eller aldrig använder högklackat annars. Kan nog bli spännande.^^


Tillbaka i Göteborg rusade jag in på Nordstan och införskaffade lite snabbt ett par shorts och en bikini till resan. Köpte även en ny resdagbok. Den förra är nästan fullskriven.



Hittade även dessa snygga gröna byxor med snygga hängslen som detaljer. De ska jag ha på mig ikväll. För ikväll blir det för första gången salsa på riktig klubb. Ska på säsongsavslutningen på Salsa Caliente Club. Är lite nervös, men det ska nog gå bra. Peppar, peppar.



Min plånbok gråter, men det får det vara värt. Ska jobba igen på tisdag för att fylla på den. Nu ska jag hoppa in i duschen, byta om, dra plattången genom håret, sminka mig och sedan nervöst vänta på att få trippa ut till vagnen. Lär få vänta länge eftersom att jag inte ska vara där förrän 21.15. Men det är bra att vara ute i god tid!

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

De där hängslebyxorna gillar jag!
/D

5/5/07 20:49  
Blogger Lo said...

wow! schyssta skor!! Är dom bekvämare än vanliga högklackade tro? varför just i Borås, finn det inga i Gbg?

6/5/07 10:30  
Blogger Lilith said...

David: Jag med, jag känner mig så jäkla street i dem.^^

Lo: De är grymt läckra. De är mycket bättre att snurra i än andra skor, mindre skaderisk. Men höga klackar är höga klackar.^^ Men du kan säkert gå in på dansbutiken på vasagatan och hitta ett par utan problem.

7/5/07 10:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se