tisdag, januari 09, 2007

Slarver, jepp, that's me

Jag ringde inte läkaren. Skjuter ytterligare på det. Sssshhh! Jag vet att jag borde. Men min alien har tystnat igen.

Istället sitter jag och försöker redogöra för historiematerialismen. Det är egentligen väldigt intressant, men eftersom jag min slarver inte läst litteraturen så blir det så himla mycket att göra. Självförvållat, jag vet.^^

Frida kom just online. Återkommen efter sin jorden runt-resa. Ovant att vara hemma i Sverige igen, säger hon. Gissa om jag är enormt avundsjuk. Hon flyttar till Lund nästa vecka. Ska återuppta studierna efter ett års uppehåll. Tycks inte vara det lättaste att finna motivationen. Kan förstå det efter resorna hon gjort det senaste året.
Hon har ännu inte återanpassat sig till att ha alla tecken på tangentbordet så å, ä och ö faller bort titt som tätt.^^ Det är så det ska vara.
Bloggtoppen.se