fredag, december 01, 2006

Överambitiöst

Anna kom online igårkväll och frågade om det vore överambitiöst att föreslå att vi skulle ses på gymmet klockan 7 idag. På morgonen. Eftersom jag ändå inte sover om nätterna nu för tiden tackade jag ja. Segt att kliva upp ur sängen imorse, men oh så skönt det var på gymmet. Och jag är imponerad av Anna, girl's got muscles! Det var länge sedan jag hade sällskap med någon på gymmet. Det är lite min egen tid. Har inte med mig telefonen. Umgås inte med någon. Det är bara jag och adrenalinet. Hade glömt hur trevligt det kan vara.^^

Köpte frukost på 7eleven efteråt och upptäckte att de har yoghurt med browniesmak. Det måste ju rimligtvis vara vidrigt?! Vi kom till föreläsningen alldeles sprudlande pigga. Efter en timme övergav dock adrenalinet oss så det blev till att kämpa sig genom sista timmen av föreläsningen. Byråkrati var dagens ämne. Inget som får mig att piggna till direkt.

Grupparbetsmöte efteråt. Alltid lika trevligt. Efter tre timmar la vi ner. Avslutade statskunskapen. Så nu är det dags att ta tag i sociologin som jag och Fedja ska ha huvudansvar för. Har faktiskt tänkt läsa in mig lite på ämnet redan nu i helgen. Båten i parken av Månsson har jag plockat fram för att läsa en sväng.

Ikväll får jag sällskap av Philip. Han tyckte synd om mig som sitter här ensam med mitt krossade hjärta. Vänner är bra!=)
Bloggtoppen.se