torsdag, december 07, 2006

Jag anlägger bränder

Jag var med i en studie för ett par år sedan när jag hade sådana problem med mina käkar och sökte för det. Man fick göra plågsamma tester gällande smärtgränser och fylla i högvis med enkäter samt utvärdera sina problem dagligen i flera veckor på små rapportkort. Hade nästan glömt bort den. Fick hem en uppföljningsenkät i brevlådan nu. Studien gäller käkproblem. Det framgår inte riktigt av frågorna i enkäten.

Några av mina personliga favoriter är:
  • Jag anlägger bränder
  • Jag rymmer hemifrån
  • Jag hör röster eller ljud som andra inte tror finns
  • Jag har god fantasi

Dessa ska man då gradera mellan 0-2, 0 = stämmer ej, 1 = Stämmer så där eller ibland, 2 = Stämmer mycket bra eller ofta.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaa duuuuu.... Du ligger nog risigt till eftersom du har för vana att anlägga bränder och rymma. De där rösterna du hör ska du inte bry dig om. De är heeelt normala och har ingenting med din skenande fantasi att göra.

*asg* ;)

/Banana

7/12/06 20:51  
Blogger Lilith said...

Banana: Hahaha, du har nog helt rätt. Ibland blir man ju konfunderad. "Jag har ont i käkarna och de låser sig ibland." "Brukar du möjligtvis anlägga bränder och höra röster som ingen annan hör?"

7/12/06 20:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se