torsdag, december 28, 2006

Gråtmild

Har varit dålig på att skriva ett tag nu. Är sjuk och ligger mest och tycker synd om mig själv känns det som.^^

Juldagen var kalasrolig i alla fall. Jättekul att festa med Lisa en sväng. Annandagen blev det mellandagsrea med Sofie. Köpte bara en top. Sedan bar det av hemåt för att bli sjuk.

Igår lurade mamma ut mig på mellandagsrean igen. Dålig idé. Var helt slut när jag kom hem. Köpte dock ett par fina stövlar samt en tröja.

I övrigt har jag tillbringat större delen av tiden i tre lager kläder under ett täcke framför tv'n. Feber är värdelöst!

När jag har feber blir jag ovanligt gråtmild. Att se Konungens återkomst fick inte bara ögonen att tåras som vanligt, utan det rann över. "You bow to no-one" - hur mäktigt är inte det? American Pie två gjorde mig alldeles tårögd...? Behöver jag tala om vad som hände när jag såg Extreme makeover home edition?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det var väldigt vad kass du är på att skriva!! =)Hoppas att du har det bra, och att du är lite friskare nu, om inte helt frisk. Det hade ju helt klart varit bäst. Gott nytt år på dig. Ha jättekul i morgon. Pussar

30/12/06 14:56  
Blogger Lilith said...

johanna: Hahaha, tack för uppmuntran gumman! Jag är sjuk, ha lite tålamod med mig ;) Är allt inne på din blogg både nu och då utan att det skrivits nåt.:P
Gott nytt år! Synes när jag är tillbaka i götet. Puss

30/12/06 17:35  
Anonymous Anonym said...

Jajaja, nu handlade det här om dig. Inte om mig. =) Jo men nu finns en liten sammanfattning av det gånga året i min blogg. Fast jag ballade ur lite kring arpil. Så det blev ett väldigt kortfattat år. Pussar

30/12/06 22:58  
Anonymous Anonym said...

Ahh... Extreme Makeover Home Edition... livsfarligt för tårkanalerna... och jag är ju ändå kille!!

2/1/07 09:03  
Blogger Lilith said...

Johanna: Nej, men jag tänkte att då får du väl föregå med gott exempel ;)

Jocke: Hehe, de flesta är försvarslösa mot Extreme Makeover, oavsett kön tycks det som.

2/1/07 20:02  
Blogger Lilith said...

Lak: Det är nog rätt osannolikt att du är ensam om det. Jag gillar Extreme Makeover Home Edition. Däremot brukar jag få en reaktion som liknar din när jag ser det vanliga Extreme makeover, plastikkirurgijollet.

4/1/07 23:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se