lördag, december 23, 2006

Minijulafton

Liten sammanfattning av gårdagen. Hos Karin blev det minijulafton med paketbyte.


Karins julgran med mina julklappar

Mina klappar från snälla Karin. I påsen på hunden låg ett jättefint halsband. Tack gumman!

Tittade på Corpse bride och Nightmare before christmas, drack vin och tog igen allt missat prat. Så fick Karin för sig att vi skulle på pop-klubb på L'Orient. Klädde upp oss i hennes kläder, fixade hår och sminkade oss. Promenerade in till stan och började med tequila (mums!). Jättetrevlig kväll! Fick senare sällskap av Oscar, Karins tokpackade pojkvän. Mötte lite folk från gymnasiet. Hälften kände inte igen mig och jag kände inte igen hälften.^^ Mer tequila och kvällen slutade med att Karin plockade med sig lite inredning hem. (Rödögda, jag vet. Ska redigera bilderna när jag kommer hem. Jag tror dock min mor börjar protestera om jag börjar installera fler program på hennes dator)

Återförenade vänner

Your's truly, filled with tequila

Bloggtoppen.se