onsdag, december 20, 2006

Frisyr-mms

Får en massa frisyr-mms numera. Igår fick jag ett från nyligen hemkomna Jonathan som till allas förskräckelse gått och klippt av sig sitt långa hår. Det blev dock väldigt fint mot all förmodan. Idag fick jag ett från Sofie. Hon färgade över det orange med en riktigt, RIKTIGT röd färg. På bilden sitter hon på Steve's, stammiscaféet i Linköping. Nu sitter jag mest och räknar ner tills jag får åka hem känns det som. Känns konstigt, men rätt trevligt att ha hemlängtan.

Jonathan har förresten återvänt hem till kära Svedala. Men eftersom han klippt av sig håret kommer jag säkerligen inte att inse att det är han även om jag skulle stöta på honom. Lite som förra gången.

2 Comments:

Blogger L said...

jag räknar också ner tills du kommer hem. film hos mig på annandagen?

20/12/06 23:15  
Blogger Lilith said...

L: Öh, vilken dag är annandagen?^^ Bara du och jag eller kommer det fler?

21/12/06 02:35  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se