lördag, december 16, 2006

Gnäll

Har en visdomstand som är halvvägs uppe. Har stundvis varit ömt, men inte så mycket att det stör. Idag kan jag inte bita ihop utan att ögonen tåras för att tandköttet är så svullet att jag biter i det. Vet redan att det är hål i den visdomstanden, det sa de sist jag röntgade, redan innan den kommit upp. Och den ska opereras bort när den väl är uppe. Men det har tagit den nästan ett halvår att komma upp halvvägs. Måste nog till tandläkaren. Jag som älskar tandläkaren så mycket. Och jag har ju råd att operera ut visdomständer just nu. Jovisst du.

Nej, nog med gnäll för ikväll.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker synd om dig, mina ligger på snedden allihop men än så länge stör de mig inte. Hoppas att du kan njuta av det fina vädret iallafall ;-)

17/12/06 11:14  
Blogger Lilith said...

micke: Jag ska nog överleva ^^

17/12/06 12:29  
Blogger Lilith said...

lak: De kanske kommer, när röntgade du senast?

17/12/06 12:41  
Blogger Deja said...

usch då, du som precis fixade det andra tandproblemet :( tur att mina inte var så jobbiga när de kom :S jobbigt dock att borsta så långt bak, man kan ju trots allt inte gapa hur mkt som helst

17/12/06 12:56  
Blogger Lilith said...

Lak: Haha, men det är sant, det är totalt värdelöst för man kommer verkligen inte åt utan att gapa som en idiot ^^

17/12/06 19:24  
Blogger L said...

åh det sista var bittert..i love it! saknar dig

17/12/06 22:34  
Blogger Lilith said...

l: Saknar dig med gumman! Hört något med Mona och Louise? Verkade de pigga på någon liten get together? Har inte fått svar på mail från någon annan än dig ^^

17/12/06 22:36  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se