måndag, december 18, 2006

Gråtande plånbok

Meningsfull dag? Nja, satt med grupparbetet och tragglade i förmiddags. Det är i alla fall ivägmailat nu. Feedback imorgon. Kommer gå så där. Så blir det redigering av allt på onsdag. Sedan får det vara nog!

Ringde Riksgäldspar idag eftersom det fortfarande inte funkar för mig att logga in. Fick sitta i telefonkö 4 gånger. Den klassiska musiken var trevlig första gången. Andra och tredje gången började den irritera mig och fjärde gången ville jag bara skada den person som kom på att de skulle ha just det klassiska stycke som bakgrundsmusik oavsett hur länge man fick sitta i kö. Det har fortfarande inte fixat sig så nu väntar jag på att de ska ringa tillbaka.

För ögonblicket tvättar och städar jag. Tänkte att det kan vara bra så här inför jul och så. Att ha lite rena kläder att ta med sig när man åker hem låter inte helt fel det heller.

Fick ett ryck och beställde saker jag inte har råd med. Bättre än att jag faller tillbaka i gamla mönster som igår när jag hetsåt mig igenom först middagen följt av en stor påse chips. Det bästa är att jag inte ens är särskilt förtjust i chips. Väldigt länge sedan jag betedde mig så och illamåendet som följde igår var avskräckande nog för att jag ska låta bli att göra om det hoppas jag. Fick sådan ångest att jag hoppade över frukosten, åt en halv pirog till lunch och nu funderar på att skippa middagen. Fast middag kanske kan vara bra ändå. Beställde i alla fall Tim Burton's Corpse Bride samt första säsongen av Grey's anatomy på dvd. Min plånbok gråter, men jag blir glad i alla fall.^^
Bloggtoppen.se