lördag, november 04, 2006

Free at last!

Lämnade in hemtentan i tisdags efter många om och men. 6 minuter efter deadline. Efter diverse stress och krångel. När jag satte på datorn på morgonen och skulle skriva klart sista delen av sista frågan kom jag fram till att hela det svaret var rubbish. Så jag raderade alltihop och började från början. Blev sen. Sofie, som kom och väckte mig på morgonen, och jag fick stressa till Nils Ericsson-terminalen för att hämta upp Philip. Hoppa på vagnen, in på biblioteket och skulle skriva ut. Först fungerade inte skrivarna. Sedan var det virus på ett av dokumenten så jag kunde inte öppna det. Fick ställa mig och skriva försättsblad på plats. Av ren tankspriddhet lyckades jag skriva hemtenta istället för hemtentamen. Något som jag gått och irriterat mig på ända sedan dess.
Men nu är den inlämnad och en ny kurs påbörjad. Jippie!
Bloggtoppen.se