lördag, september 02, 2006

Storhandling

Igår tvättade jag och läste. Idag har jag mest läst och suttit vid datorn. Dagens höjdpunkt var - storhandling på Willys! Livad helg det här. Men det gör inte så mycket. Kan behöva vara nykter ibland, har blivit lite mycket på senaste tiden. Jag hade till och med varit duktig och skrivit en inköpslista. Som innehöll flera vettiga saker; röda linser, grönsaker, fisk (jag köpte två olika paket med fisk, duktigt för att vara den inbitna fiskhatare jag är), frukt, kyckling etc.

Dessutom hade Mariko och jag riktigt trevligt när vi var och handlade. Promenerade bort dit och tog spårvagnen hem. Sen lagade vi mat och åt tillsammans. Nu sitter jag här med boken i knät och funderar på om jag ska lägga mig och läsa seriöst. Eller om jag ska strunta i det och slötitta på tv med laptopen i knät. Hm, tough choice.
Bloggtoppen.se